frank-en-jeannette-in-cambodja.reismee.nl

Weer thuis

We zijn weer thuis. Vanmorgen om half zeven landden we op Zaventem na een meer dan 10 uur durende directe vlucht uit Bangkok, opgewacht door Wannes (fijn lieverd). 

De helse rit door Phnom Penh in volle avondspits was al een avontuur op zich. De enigszins hautaine mevrouw van Bangkok Airlines die mij op een nare manier duidelijk maakte dat ze niet voor Thai Airways werkte maakte het er allemaal niet beter op. Op eigen houtje alles regelen en vooraleer in een bijna leeg vliegtuig van Phnom Penh naar Bangkok te vliegen ons even tegoed gedaan bij de Burgerking.

Met een dubbel gevoel afscheid genomen van Cambodja. De vriendelijkheid van de mensen, de geschiedenis die dit land meetorst en het diepe dal waar moedige mensen proberen uit omhoog te klimmen onder leiding van een premier die sinds 1985 de touwtjes in handen heeft en zelf nota bene nog lid is geweest van de Khmer Rouge.

Een betoverend land, dat onze harten gestolen heeft en dat ik met een gerust hart durf aan te bevelen aan anderen.

Ik heb grenzen verlegd met mijn knie- en heupimplantaat. Medeleven ondervonden voor mijn oedeemarm van vrouwen die in een veel erbarmelijke situatie verkeren. Ik heb genoten van dit avontuur en zal er nog lang van kunnen nagenieten.

Dank aan Edwin van Namasté Reizen en mr Bunseun van Khiri Travel voor de perfecte realisatie van onze wensen.  

Dank aan jou om een beetje mee te reizen in dit avontuur.

15 augustus gaan Frank en ik weer op pad, gewoon met z’n tweetjes naar het kunstenfestival Watou en een leuk hotelletje in Veurne.

Ik hoop je op een volgende verre reis weer te mogen ontmoeten.

Voor nu heel veel liefs

Reacties

Reacties

Diete

Dank voor je verhalen en foto's!

Greetje

Bedankt voor je verhalen en foto's!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!